Όταν πρόκειται για το user engagement με τους πελάτες σας – υπάρχοντες και νέους – οι διαγωνισμοί στα social media είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για να το πετύχετε. Οι διαγωνισμοί ιντριγκάρουν τους fans της εταιρίας σας και, όταν γίνονται σωστά, ...
Το εταιρικό blogging είναι μια πρακτική που προτείνουμε σε πολλές περιπτώσεις πελατών μας στη Wedia. Στο παρόν άρθρο (ναι σωστά, στο εταιρικό μας blog) θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους το blogging θεωρείται μια αποδοτική π...
Μάθε τις έξι δοκιμασμένες πρακτικές blogging για ecommerce, ανανέωσε το e-shop σου και δες την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σου να φτάνουν σε νέα ύψη. Στα πλαίσια της συζήτησης για το blogging στο χώρο του ecommerce, θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι ...
Η επιλογή των χρωμάτων είναι ένα από τα πιο δύσκολα καθήκοντα που προκύπτουν όταν δημιουργείτε μια ιστοσελίδα, παρά την προφανή ευκολία. Υποσυνείδητα, όταν επιλέγετε την χρωματικη παλέτα επιλέγετε το μήνυμα που θα στείλετε το οποίο ενισχύει την ιδέα ...
Για να εμπιστευθείτε μια εταιρια κατασκευής ιστοσελίδων θα πρεπει να κανετε μια ερευνα αγορας για να βρείτε το τι σας καλυπτει ανάλογα με τις ανάγκες τις επιχείρισης σας. Στο παρακάτω κείμενο αναλύουμε τα 4 βασικά κριτήρια που πρέπει να πληρεί η υποψ...
Καθώς διανύουμε την εποχή της πληροφορίας, κρίνεται απαραίτητο για κάθε επιχείρηση να έχει μια επαγγελματική ιστοσελίδα. Γιατί; Ας δούμε 3 από τους βασικότερους λόγους! 1. Προώθηση της επιχείρησης σας: Στις μέρες μας, όλοι οι μελλοντικοί πελάτες σας,...
Η απάντηση στην ερώτηση «Τι είναι το SEO» μπορεί να είναι αρκετά πολύπλοκη, έως πολύ απλή. Διαλέξαμε τη δεύτερη προσέγγιση και παρακάτω αναλύουμε με απλά λόγια τι είναι η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για μηχανές αναζήτησης και που χρησιμεύει. SEO (sear...
Το mobile marketing και συγκεκριμένα η προώθηση εφαρμογών αποτελεί το νέο παγκόσμιο trend και εσύ δεν θα πρέπει να μείνεις πίσω! Ήρθε η ώρα να μοιραστείς την εφαρμογή σου με το κοινό σου με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Αρχικά αξίζει να αναφέρω ότι σ...
Όταν το μεγαλύτερο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού υποστηρίζει ότι δεν δίνει σημασία στις τηλεοπτικές διαφημίσεις και δεν σηκώνει ποτέ το τηλέφωνο όταν τους καλεί άγνωστος αριθμός, το Inbound Marketing αναδεικνύεται ως η καταλληλότερη μέθοδος προσέγ...