Η επιτυχία σας στο internet είναι η δουλειά μας

Δημιουργούμε ψηφιακές εμπειρίες που οδηγούν την επιχείρηση σας να πετύχει τους στόχους της!

Εταιρικό Blogging: Ένα Xρήσιμο Eργαλείο

business-blogging-lead-generation2

Το εταιρικό blogging είναι μια πρακτική που προτείνουμε σε πολλές περιπτώσεις πελατών μας στη Wedia. Στο παρόν άρθρο (ναι σωστά, στο εταιρικό μας blog) θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους το blogging θεωρείται μια αποδοτική πρακτική, για την προώθηση ιστοσελίδων την οποία αξίζει να υιοθετήσετε.

Γιατί είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός εταιρικού blog;


1. Το κοινό σας καταφεύγει σε blogs για να διαβάσει περιεχόμενο και να βρει λύσεις και απαντήσεις στα ερωτήματά του

Η δημιουργία περιεχομένου που θα ενδιαφέρει το κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία σας, θα βοηθήσει το κοινό αυτό να πάρει σημαντικές αποφάσεις κατά τη διάρκεια του Buyer’s Journey, δηλαδή της διαδικασίας που ακολουθεί ένας καταναλωτής μέχρι να καταλήξει στην αγορά κάποιας υπηρεσίας ή προϊόντος. Εάν το περιεχόμενο του δικού σας blog παρέχει απαντήσεις στα ερωτήματα του κοινού σας, τότε αυτό θα καταφεύγει όλο και πιο συχνά στο blog σας. Έτσι, θα καταφέρετε να τραβήξετε την προσοχή των πιθανών αγοραστών σας, ενώ παράλληλα θα δημιουργήσετε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους, η οποία θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην απόφασή τους να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για το προϊόντα και τις υπηρεσίες και να μετατραπούν σε πελάτες σας

2. Βελτιώνει το SEO του site σας

Το blog βοηθάει με διάφορους τρόπους στο Search Engine Optimization ενός site. Ενδεικτικά:

Με το blog παράγετε «φρέσκο» περιεχόμενο, το οποίο θα κάνουν πιο συχνά index οι μηχανές αναζήτησης.
Ένα blog σημαίνει αυτόματα περισσότερες σελίδες στο site σας, οι οποίες αυξάνουν τις πιθανότητες να σας βρει κάποιος μέσω αυτών.
Η παραγωγή ενδιαφέροντος και χρήσιμου περιεχομένου θα οδηγήσει στην αύξηση των inbound links προς το site σας.

3. Ενισχύει την εικόνα της εταιρείας σας ως leader του κλάδου της

Δημιουργώντας περιεχόμενο γύρω από τον κλάδο (industry) στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία σας και αναπτύσσοντας θεματολογία που ενδιαφέρει τους υποψήφιους πελάτες σας και λύνει σημαντικές απορίες τους, εδραιώνετε αποτελεσματικά την εταιρεία σας ως ηγέτη του κλάδου σας. Δείχνετε ότι γνωρίζετε σε βάθος το αντικείμενό σας, χτίζοντας έτσι μια ουσιαστική και πολύτιμη σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους.

4. Βοηθά στην προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών στο site σας, στην αύξηση της απήχησης και του awareness της εταιρείας σας

Το περιεχόμενο είναι το «καύσιμο» του SEO, όπως αναφέραμε προηγουμένως. Μέσω του blog της εταιρείας σας έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε το περιεχόμενο που αναζητεί το κοινό που σας ενδιαφέρει και να τους προσεγγίσετε μέσω των μηχανών αναζήτησης.

Ταυτόχρονα, το περιεχόμενο ενός blog μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικό υλικό για να προσεγγίσετε το κοινό αυτό και από άλλα μέσα, π.χ. μέσω social media (οργανικά ή με διαφημιστική προώθηση του υλικού αυτού), μέσω guest blogging σε τρίτα μέσα ή και άλλων τρόπων. Το blog ουσιαστικά αποτελεί το κεντρικό σημείο (hub) μέσω του οποίου μπορείτε να διανείμετε σε διάφορα μέσα, offline & online, το περιεχόμενό σας.

5. Είναι ένα εξαιρετικό μέσο γνωριμίας, διαλόγου και δικτύωσης με τους πελάτες σας

Με το blog σας μπορείτε να γνωρίσετε τους επισκέπτες του website σας, μέσω των σχολίων που σας αφήνουν, των email που σας στέλνουν, αλλά και άλλων τρόπων, ανάλογα με τη στρατηγική που ακολουθείτε. Το περιεχόμενό σας μπορεί να αποτελέσει αφορμή για το χτίσιμο προσωπικών σχέσεων με τους αναγνώστες σας, αλλά και έναυσμα για δημιουργία νέων πωλήσεων, συνεργειών ή και συνεργασιών με αυτούς. Ο διάλογος είναι πιο ανθρώπινος και οι άνθρωποι εν γένει είναι πιο θετικοί και δεκτικοί σε μηνύματα που προάγουν το διάλογο, σε αντίθεση με την τάση μονολόγου που χαρακτηρίζει το παραδοσιακό marketing.

Σε κάθε περίπτωση, το blogging είναι ένα εργαλείο δικτύωσης, του οποίου η αποτελεσματική χρήση εξαρτάται από εσάς.

6. Αποτελεί ένα εργαλείο δικτύωσης σε άτομα με επιρροή, όπως δημοσιογράφους και άλλους industry experts

Το blogging αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο να αλληλεπιδράσουμε με άλλους blogger, να τους γνωστοποιήσουμε το περιεχόμενο και την ύπαρξή μας, να λάβουμε feedback και δημοσιότητα (αναφορές) από άλλα site και blog. Επίσης, οι Business Bloggers επιλέγονται πολύ πιο συχνά από τον Τύπο σαν experts, για να μιλήσουν σχετικά με διάφορα θέματα, δημιουργώντας δωρεάν δημοσιότητα για την εταιρεία και το προσωπικό σας.

7. Σας βοηθάει να γνωρίσετε καλύτερα το κοινό σας και να λάβετε πολύτιμα insights για την εταιρεία σας

Με τα κατάλληλα εργαλεία και διαδικασίες, το blog σας μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική πηγή insigths για τους επισκέπτες και δυνητικούς ή υπάρχοντες πελάτες σας. Μπορείτε να μαζέψετε πολύτιμες πληροφορίες αναφορικά με τις ανάγκες τους, την άποψή που έχουν για τις υπηρεσίες σας, τις προτάσεις τους για μελλοντική αναβάθμιση αυτών, την άποψή τους για την τιμολογιακή σας πολιτική, κοκ.

Τέτοιου είδους πληροφορίες κοστίζουν αρκετά, αν τις αποκτήσετε μέσω οργανωμένων ερευνών. Εναλλακτικά, το feedback μέσω του blog σας μπορεί να σας προσφέρει δωρεάν τέτοιες πολύτιμες πληροφορίες, ώστε να μπορέσετε να τις αξιοποιήσετε για να βελτιώσετε τη λειτουργία και τις υπηρεσίες που προσφέρετε σε διάφορα επίπεδα.

8. Προσαρμόζεται στις ανάγκες σας, χωρίς περιορισμούς

Το περιεχόμενο που φιλοξενεί το blog σας θα υπάρχει για πάντα, όσο τουλάχιστον το διατηρείτε. Δεν φιλοξενείται σε κάποιο social media profile σας, σε κάποιο μέσο που μπορεί να μην υπάρχει στο επόμενο διάστημα ή να αλλάξει τους όρους χρήσης του και να σας δημιουργήσει περιορισμούς στην πρόσβασή του. Επίσης, η εμφάνιση και η λειτουργικότητα ενός blog μπορεί να προσαρμοστεί 100% στις ανάγκες σας, χωρίς τους περιορισμούς που έχετε σε άλλες πλατφόρμες.

9. Μπορείτε να προβάλλετε ένα πιο φιλικό και ανθρώπινο προφίλ μέσω του blogging

Ανάλογα με τον τρόπο γραφής και τη στρατηγική που έχετε για την παραγωγή περιεχομένου, τα άρθρα του εταιρικού σας blog μπορούν να έχουν τον τόνο και ύφος γραφής που θεωρείτε ότι πρέπει να αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας και να δημιουργεί την αντίστοιχη, επιθυμητή αίσθηση στους υποψήφιους πελάτες σας.

10. Μπορεί να αποτελέσει τον πυλώνα της Content Marketing στρατηγικής σας

Μπορεί να αποτελέσει το σημείο όπου φιλοξενούνται και συγκεντρώνονται όλες οι ενέργειές σας, με αποτέλεσμα να σας κάνει πιο επικεντρωμένους στις Content Marketing πρακτικές σας.

11. Μπορεί να μεταφέρει τους υποψήφιους πελάτες στα επόμενα στάδια της αγοραστικής διαδρομής (Ταξίδι του Αγοραστή – Buyer’s Journey)

Διαβάζοντας ένα άρθρο σας, κατεβάζοντας ένα ebook, βλέποντας ένα βίντεο, παρακολουθώντας ένα webinar, με λίγα λόγια αλληλεπιδρώντας με το περιεχόμενο που φιλοξενείτε στο blog σας, ο επισκέπτης του μπορεί να προσδιορίσει πιο γρήγορα την ανάγκη του και το πώς αυτή μπορεί να καλυφθεί. Έτσι, θα προχωρήσει πολύ πιο εύκολα και γρήγορα στο τελικό στάδιο, αυτό της Απόφασης. Και ξέρετε κάτι; Είναι πιο πιθανό να επιλέξει εσάς, μιας και εσείς τον οδηγήσατε σε αυτό το στάδιο.

Ένα εταιρικό blog έρχεται να εμπλουτίσει σημαντικά και να ενισχύσει το εταιρικό site σας, αποτελώντας ουσιαστικά το εργαλείο προσέλκυσης και γαλούχησης (nurturing) πιθανών πελατών. Είναι πολύ σημαντικό για μια αποτελεσματική Inbound Marketing στρατηγική και το ROI (απόδοση της επένδυσης) από την ύπαρξη και την αποτελεσματική λειτουργία του είναι τόσο σημαντικό, που πλέον ολοένα και περισσότερες εταιρείες στρέφονται στο corporate blogging.

Article source