Το ότι ίσως βρίσκεστε σε διακοπές δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να ενημερωθείτε για τις αλλαγές που ετοιμάζει η Google το Σεπτέμβριο. Μια από αυτές είναι και η αντικατάσταση του metric των “Converted Clicks” στο Google AdWords με αυτό των “Conversions”.
Όσο εσείς κάνατε βουτιές σε εξωτικές παραλίες η Google ανακοίνωσε την εκθρόνιση των “Converted Clicks” και την πλήρη αντικατάστασή τους με τα “Conversions”, τα οποία θα είναι πλέον υπεύθυνα για την παρακολούθηση όλων των Conversions.
Για να είμαι ειλικρινής, αυτή η κίνηση της Google ήταν μάλλον αναμενόμενη αν αναλογιστεί κανείς ότι τα Converted Clicks προσέφεραν μια πληροφορία, η οποία υπήρχε έτσι και αλλιώς μέσα στα Conversions. Αντίθετα, μέσα από τo metric των Conversions λαμβάνουμε πολύ πιο σημαντικά insights όπως το τελευταίο click, τα conversions τα οποία προέρχονται με τη χρήση διάφορων συσκευών (cross-device) αλλά και τις επισκέψεις στο κατάστημα.
Στην ανακοίνωσή της η Google ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι η υποστήριξη για τα Converted Clicks θα σταματήσει το Σεπτέμβριο του 2016 και γι’ αυτό όσοι χρησιμοποιούν Target CPA ή Enhanced CPC μαζί με Converted Clicks θα πρέπει να κάνουν τη μετάβαση σε conversions έως και την 21 Σεπτεμβρίου. (Αν σκεφτόσασταν να κάνετε ένα τηλεφώνημα στο γραφείο να δείτε πώς πάνε τα πράγματα, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνετε!)
Κατά πάσα πιθανότητα εάν σας αφορά το παραπάνω θα έχετε ήδη λάβει το σχετικό email από τη Google, το οποίο περιλαμβάνει το εργαλείο migration που θα σας βοηθήσει να κάνετε πιο εύκολη τη μετάβασή σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να το κάνετε εύκολα και γρήγορα πηγαίνοντας στο AdWords, επιλέγοντας τα “Conversion Actions” κάτω από την κατηγορία “Tools” και επιλέγοντας ξανά “Conversions” από τις ρυθμίσεις της κατηγορίας. Όσο για το reporting, η διαδικασία δεν αλλάζει και πολύ απλώς αντί για τη στήλη των Conversion Clicks θα επιλέγετε τη στήλη των Conversions.
Όμως, θέλει προσοχή γιατί από το Σεπτέμβρη τα cross-device conversions θα εντάσσονται αυτόματα στη στήλη των Conversions!
Επίσης, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι με τη μετατροπή σε Conversions μπορείτε πλέον να επιλέγετε τον τύπο των conversions που θέλετε να μετρήσετε. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε να μετράτε μόνο τις κλήσεις και τις εγγραφές σε κάποιο event και όχι τα downloads κάποιου PDF. Μην ανησυχείτε! Όλες οι ενέργειες που δεν περιλαμβάνονται στη στήλη των “Conversions” πηγαίνουν αυτόματα στη στήλη “All Conversions” και άρα μπορείτε να τα δείτε εκεί.
Ακόμα θα πρέπει να αποφασίσετε εάν θα μετράτε κάθε ενέργεια μία φορά ή περισσότερες. Αυτό θα το καθορίσετε στο πεδίο “Edit” της κάθε ενέργειας conversion που στήνετε. Για παράδειγμα, εάν κάποιος κατεβάσει περισσότερα από ένα eBooks, εσείς έχετε τη δυνατότητα να το μετρήσετε συνολικά σαν ένα conversion event ή να μετρήσετε το κάθε conversion ξεχωριστά ανάλογα με το τι έχετε επιλέξει.
Τέλος, μαζί με τα Converted Clicks θα σταματήσετε να έχετε πρόσβαση και στο αντίστοιχο reporting. Γι΄αυτό αν θέλετε να διατηρήσετε αυτά τα δεδομένα θα σας συνιστούσα να τα κατεβάσετε και να τα αποθηκεύσετε κάπου πριν το Σεπτέμβρη.
Τώρα λοιπόν που μάθατε για αυτήν την αλλαγή της Google μπορείτε να συνεχίσετε αμέριμνοι τις διακοπές σας όπου κι αν βρίσκεστε, καθώς όταν γυρίσετε στο γραφείο θα ξέρετε τι ακριβώς πρέπει να κάνετε σε σχέση με τα Conversions στο Google AdWords!