Η επιτυχία σας στο internet είναι η δουλειά μας

Δημιουργούμε ψηφιακές εμπειρίες που οδηγούν την επιχείρηση σας να πετύχει τους στόχους της!

Η πανδημία COVID-19 και SEO

Η πανδημία COVID-19 έχει επιφέρει ταχείες μεταβολές σε όλες τις πτυχές της ζωής και έχει επηρεάσει κάθε επιχείρηση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Καθώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να κατευθύνουν αυτές τις προκλήσεις, οι αποφάσεις μάρκετινγκ γίνονται πιο κρίσιμες από ποτέ.

Για τις επιχειρήσεις που αναζητούν λεωφόρους για να βρουν ανάπτυξη ή δεν γνωρίζουν πού να επενδύσουν πολύτιμα έξοδα μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, SEO προσφέρει μερικά μοναδικά πλεονεκτήματα ως κανάλι μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια δύσκολων καιρών.

Συγκεκριμένα, υπάρχουν τρία πλεονεκτήματα σταθερότητας που προσφέρει το SEO που θέλησα να επισημάνω, όπως νομίζετε, μέσω αποφάσεων μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

1. Το SEO προσφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη
Οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ που επενδύονται στο SEO σήμερα μπορούν να επηρεάσουν δραστικά τις επιχειρηματικές επιδόσεις στο μέλλον.

Ενώ τα περισσότερα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ έχουν μικρή διάρκεια ζωής, οι επενδύσεις σε SEO συνεχίζουν να παρέχουν οφέλη μήνες και χρόνια κάτω από το δρόμο. Για παράδειγμα, ένα κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείται σήμερα και κατατάσσεται καλά στην αναζήτηση Google για μια κορυφαία λέξη-κλειδί στη βιομηχανία σας μπορεί να συνεχίσει να οδηγεί την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας για χρόνια με SEO.

Η πανδημία COVID-19 έχει αναγκάσει πολλούς ανθρώπους στα σπίτια τους και ο ιστός είναι το κύριο μέσο με το οποίο μπορούν εύκολα να αλληλεπιδράσουν οι άνθρωποι με το σπίτι. Το SEO προσφέρει άμεσα και μακροπρόθεσμα οφέλη στις επιχειρήσεις.

2. Το SEO δεν χρειάζεται να είναι σωστά χρονομετρημένο
Οι εταιρείες περικόπτουν τις τηλεοπτικές διαφημιστικές εκστρατείες ή χάνουν χρήματα για εκστρατείες εκτύπωσης που σχεδιάζονται για την άνοιξη του 2020 λόγω του ταχέως μεταβαλλόμενου οικονομικού τοπίου.

Ένα βασικό στρατηγικό πλεονέκτημα του SEO είναι ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το χρονοδιάγραμμα όταν οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να βρουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Δεδομένου ότι το SEO είναι ένα εισερχόμενο κανάλι μάρκετινγκ, εργαζόμαστε για να διευκολύνουμε τους πελάτες να σας βρουν. Η μακροπρόθεσμη επένδυση μάρκετινγκ στο SEO θα κάνει την περιοχή σας ορατή για να καλύψει τη ζήτηση της αγοράς στον κλάδο σας – όποτε αυτό θα μπορούσε να είναι.

Αυτό καθιστά το SEO μια επένδυση χαμηλότερου κινδύνου από άλλα κανάλια μάρκετινγκ που βασίζονται στο χρονοδιάγραμμα.

3. Το SEO προσφέρει δυνατότητα κλιμάκωσης και χαμηλού κόστους οδηγεί
Μελέτες έχουν δείξει SEO ότι είναι ένα από τα υψηλότερα κανάλια μάρκετινγκ ROI για τις επιχειρήσεις. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα κατά τις αυστηρότερες οικονομικές συνθήκες.

Η ομορφιά του SEO είναι ότι μπορείτε να αυξήσετε τους επισκέπτες σας από την αναζήτηση χωρίς να πληρώσετε ένα μεγάλο ασφάλιστρο για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό.

Ενώ υποβάλλονται προσφορές για κάθε επισκέπτη στον ιστότοπό σας σε μια καμπάνια της PPC ή αυξάνονται οι προϋπολογισμοί για να αποκτήσετε περισσότερες προβολές από την έντυπη διαφήμιση, ο ιστότοπός σας – πιθανότατα το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο μάρκετινγκ – είναι σε θέση να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες από την αναζήτηση κάθε μέρα χωρίς επιπλέον έξοδα.

Θυμηθείτε – Το SEO βοηθά τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται ήδη για την επιχείρησή σας να σας βρίσκουν.

Το να βρίσκεσαι σε απευθείας σύνδεση είναι πάντα σημαντικό για τις επιχειρήσεις, αλλά μπορεί να είναι κρίσιμο σε περιόδους όπως αυτές. Το SEO είναι μια έξυπνη επένδυση για να συμβάλει στην καύση της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις το 2020 και μετά.